poniedziałek, 31 marca 2014

No w końcu wychodzi słońce , a co za tym idzie-
nowe okulary słoneczne, które każdy must have tej wiosny/lata
Dla mnie must have muszą być , te które idealnie dopasują się do mojej twarzy ,która niestety jest dosyć okrągła i ciężko jest mi dobrać odpowiedni kształt okularów - z pomocą idą mi tylko pilotki które uwielbiam nad życie ,najlepsze jakie miałam kupione gyły w PARFOIS , no ale niestety złamałam je otwierając drzwi do auta.dziś jak wyszło słońce stwierdziłam ,że koniecznie muszę kupić nowe.Pierwszy  sklep , do którego weszłam to ALDO i tam kupiłam swoje nowe okularki.
Polecam bardzo sklep ,oprócz okularów nie mogłam sie oprzeć kupna słodkiego etui z psiakiem.


Mój chłopak również ma pilotki VANSA jednak nie bardzo ma ochotę w nich chodzić , także je też bardzo chętnie przygarnę.
Kształt okularów  ma duże znaczenie i zależy właśnie od waszych twarzy no ale głównie od gustów.
W tym sezonie górują  okrągłe szkła i oprawki z dodatkiem złota.
A tu zdjęcia z naszego miłe spędzonego dnia w nowych okularkach , a także zestawik z nowym portfelikiem z PARFOIS ,który musiałam kupić ponieważ stary już ledwie dychał.
No i oczywiście szał dzisiejszego dnia T- shirt STARFUCKS z COOL SPORT
Dla porównania dwa loga jakby ktoś nie znał




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz