poniedziałek, 12 maja 2014

Cześć kochani , za oknem taka pogoda brzydka ,że odechciewa się wszystkiego.
A tak chciałam dziś pobiegać , żeby spalić co nie co- a dlaczego dowiecie się poniżej.
Otóż chciałam Was poinformować,że oprócz tego ,że interesuje się baardzo stylizacjami , projektowaniem- to ciekawi mnie także świat modelingu , catwalk-ów i wszystko co związane z modą.
Co prawda należę do znanej agencji modelek w Krakowie Fashion Color ale od jakiegoś czasu nie bardzo jestem angażowana w jakieś eventy czy sesje.Ale do czego dąże... nie dawno jakoś 2 tyg. temu wzięłam udział w castingu do Miss Krakowa Polonia 2014- na nic nie licząc doszłam do głównej finałowej 16-stki. Oczywiście nie był to jeden casting tylko 2 z moim udziałem i bodajże 1 wewnętrzny.Dowiedziałam się o tym dokładnie w sobotę prowadząc auto - już dawno o tym zapomniałam ale w momencie kiedy zadzwoniła do mnie Pani z konkursu oniemiałam i  kompletnie nie skupiałam się na prowadzeniu auta. Jestem bardzo miło zaskoczona !
Już niebawem wrzucę parę zdjęć z castingów i pod koniec maja z gali finałowej.
Już mnie korci na samą myśl o pięknych sukniach i prezentowaniu się na wybiegu w nich.

Wracając do tematyki mojego bloga chciałam Wam pokazać moje nowe Nike Roshe Run Pink.
Bardzo chciałam czarne , ale na Krakowie co druga dziewczyna już je ma , a poza tym ciężko było je dostać w sklepach online. Ceny też były róże od 275 ( w Runcolors) do 360 ( w Sarenza).
Jak tylko pojawi się słoneczko obiecuję ,że wrzucę nowe stylizacje z bucikami , na razie wstawiam filmik.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz