czwartek, 31 października 2013

-----------POLES----------


Hejka !
Wrzucam moje zdjęcia , aby poprzeć mój ostatni post -gold watch+nice shirt : )
Ale to było tak "by the way" :D
Oglądałyście/liście może ostatni odcinek Kuby Wojewódzkiego , u którego wystąpiła Jessica Mercedes ? Ona jako osoba nie zbyt mnie interesuje , natomiast skupiłam się na rozmowie i zwróciłam szczególną uwagę na pytanie ze strony Kuby.Czy Polacy się dobrze ubierają?
Jessica bez wahania odpowiedziała , że tak 
Co wy o tym myślicie ?
Prawdą jest że jesteśmy jednym z narodów podążających za modą , ALE jesteśmy również narodem wypełnionym stereotypami.
Wszystko oczywiście zależy od lokalizacji.
Warszawa, Kraków , Poznań -te miasta wyróżniają się modowo -wiadome , ale czy moda dociera również do mniejszych miejscowości?

TAK TAK TAK !

Oczywiście , świat biegnie tak do przodu , że My musimy nadążać, a razem z nami nadążają sieciówki jak H&M czy Bershka.
Niby kolekcje są podobne i już wcześniej zauważalne to jednak sklepy te umożliwiają ludziom oddalonym od niedostepnego dla nich świata lekko się zbliżyć.Pokażę wam kilka takich stylizacji typowo street' owych , które przykuły moją uwagę i potwierdziły to że można się dobrze ubrać niezależnie od tego  ile mamy pieniędzy i skąd pochodzimy !






Look book Bershka.
A teraz coś z głębszego świata mody:
Gosia Baczyńska

 IDEALNE ZESTAWIENIE białego t-shirtu i medium lenght spódnicy





Ok, także odpowiedz jest prosta -Polki się b. dobrze ubierają , nie mamy na co narzekać :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz