niedziela, 20 października 2013

Time to wear sweaters !

Po długiej przerwie znów do was powracam : )
Niestety nadeszły te niechciane przynajmniej jak dla mnie zimne, ciemne i mrozne dni : <
Ciemne kolory , grube swetry -lubicie?
Ja należę do osób ciepłolubnych także już od dawna jestem wyposażona w ciepłe swetry.
Gdzie najlepiej takie zdobyć i gdzie taniej?
Oczywiście jeśli ktoś nie żałuje centa na fajny sweterek może go kupić chociażby w zarze 
moherowy sweterek w cenie 199zł
Jednak dla tych którzy wolą zaoszczędzić polecam mniejsze sklepiki badz tak jak ja dzisiaj "Żyda"
Ludzie z Krakowa na pewno wiedzą o czym mowa : )
Jest to ciuchowy targ odbywający się co niedzielę , oczywiście są tam rzezy używane , średniej jakości itd. ale można również kupić sweterki np.Ralpha Laurena w cenie przez pół i jeszcze przez pół np. 50 zł i nie jest żaden fake, słowo !
Także polecam obczajenie sobie fajnych okazji własnie takich jak ta.
A teraz coś konkretnego o modzie.
Jakie swetry nosicie :
długie , nietoperze , męskie a może bez rękawków?
Ciepłe i grube czy może lekkie , cienkie delikatne dla podkreślenia out-fitu  ?
Powiem tak wszystkie są idealne , kto jak woli po prostu.
Kwestia tego do czego i jak to dobrać , by pasowało i dobrze leżało.







Idealnym dodatkiem do  sweterków są np. złote zegarki marki PARFOIS



 A to mój !

Bardzo dobrze współgrają z naszymi sweterkami , dodają dużo elegancji nawet do sportowego zestawu : )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz