środa, 22 stycznia 2014

22.01.14

A więc dosyć nie dawno miałam okazje ująć swoje stylizacje na zdjęciach , przy pomocy mojej niezwykle sympatycznej koleżanki.
Nie ukrywam ,że nie bardzo miałam ochotę ujawniać tego bloga na światło dzienne , gdyż tak jak to się okazało spodziewałam się dosyć nie miłych komentarzy.Jednak dzięki wsparciu mojego chłopaka i reszty znajomych udostępniłam go i nie żałuje , ponieważ dzięki temu odezwały się do mnie osoby , które bardzo chętnie pomogą mi tego bloga urozmaicić.
Od tamtego momentu tak się rozkręciłam , że postanowiłam wziąć udział w konkursie bloga roku,
 a także rozwijać swoją pasję sięgając w coraz to głębsze zakamarki świata mody ,dzieki czemu mój blog staje się coraz bardziej barwny !
Przedstawiam Wam moje najnowsze stylizacje ,które głównie opierają się na dobraniu jak najciekawszych szpilek.Większość z nich jest ze sklepu internetowego DEEZEE - bardzo polecam , mają ogromny wybór prześlicznych szpilek , torebek i innych butów w na prawdę niskich cenach !
Dzisiaj wrzucam kilka zdjeć , niebawem wstawię  resztę!

Stylizacje są na prawdę dość kontrowersyjne - elegancja&sport&wygoda -
Połączyłam zwykle szare dresy  z miętowymi szpilkami  
i t-shirtem MISBEHAVE ze sklepu LOCAL HERO ( który też gorąco polecam dla fanów "hipsterskiego" , nowoczesnego look'u)
Mam nadzieję , że wam moje propozycje przypadną do gustu.
Zapraszam do komentowania , a także głosowania na mnie w konkursie BLOG ROKU,które odbędzie się niebawem!


           http://blogroku.pl/2013/kategorie/maddamemode,7uo,blog.html

Kod : D00217
































8 komentarzy:

  1. wow, gorgeous collection of outfits, great style <3

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wszystkie twoje buty ! super zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia w większym rozmiarze i będzie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy zestaw z dresem-mistrzowski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz popracować nad pinrollem ! :P
    ~~pieksa

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwone koturny są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy zestaw najlepszy ! Ale tak swoją drogą mogłaś zrobić z tego 7 postów i je zaplanować ;)

    OdpowiedzUsuń