sobota, 18 stycznia 2014

Wszystko co mi wpadło w oko ;D

Cudowna klasyczna czarna ,podkreślająca charakterystyczne kształty Kim

            
   Beyonce &Jay-Z        
     VERSACE 



              
         Klasyka !


         NA SPORTOWO


                  
Lubicie? Mi bardzo przypadły do gustu !
To jest moje must have zbliżającego się lata ;D

                                                   




                                                      Najlepsze kreacje na Złotych Globach !

       

         

           





              Ta kreacja bardzo mi wpadła w oko szkoda ,że sezon nie pasuje ;(
Jedyna w swoim rodzaju Cara - uwielbiam !


A Wy?




     

Street'owa stylizacja klasycznej
 kobiety


Versace 





Ta sukienka zrobiła na mnie piorunujące 
wrażenie.Najwazniejszym jednak elementem tej fantastycznej stylizacji jest figura Rity.

Nie jestem fanką sztucznych rzęs ,ale musze przyznać ,że dla 
takiego efektu mam na nie ochotę ;)


Rihanna w blondzie ?
A może w czerwieni?

Co powiecie na takiego koczka?


Medium-lenght -marynarka 
Genialna! Bardzo łatwa do uszycia !
Podobne kurtki możecie znaleźć w ZARA kolekcja lato/ jesień '13

                                                   
                                       Biała , dopasowana - idealna do jeansów na codzień !

Classic?
or basic?










Mmmmm zapraszam do komentowania ! 

MADDAMEMODE 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz